середа, 18 березня 2020 р.

 18.03.20 Вітаю учнів 6-х класів!

Вважаю, що тема "Ліричний герой" буде для вас нелегкою, але цікавою. Нам потрібно зрозуміти цей термін для того, щоб глибше вивчити увесь матеріал, що стосується поезії. 
Ліричний герой - це образ поета в ліриці, один із засобів розкриття авторської свідомості.
На відміну від героя прози, в ліриці перед нами внутрішній світ героя, тобто його почуття, думки. Здається, що автор пише тільки про себе. Але таємниця ліричного твору полягає в тому, що ці почуття близькі багатьом людям. 
Наприклад, у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині..." розкривається внутрішній світ людини, яка залишає рідний край. Ці почуття відчувала майже кожна людина.
Отже, ліричний герой - це той образ, який постає перед читачем через змалювання своїх почуттів, думок, ставлення до світу. (Вперше термін "л. г." був використаний Ю. Тиняновим в 1921 році при аналізі віршів О. Блока).

Роберт Бернс

Моє серце в верховині і душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя,
Моя мрія в гори лине наздогін вітрам,
Моє серце в верховині, де б не був я сам.
Будь здорова, верховино, любий рідний край,
Честі й слави батьківщино, вольності розмай!
Хоч іду я на чужину, повернуся знов,
Моє серце в верховині і моя любов.

Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги!
Прощавайте, пущі дикі й тіняві гаї,
Прощавайте, буйні ріки й бистрі ручаї!
Моє серце в верховині і душа моя,
Моя дума в верховині соколом буя,
Моя мрія в гори лине наздогін вітрам,
Моє серце в верховині, де б не був я сам.

Завдання: Спробуйте письмово проаналізувати цей вірш з використанням терміну ліричний герой. Відповіді надсилати на мою електронну адресу filonnadija@gmail.com
Не забувайте підписувати роботи: прізвище, імʼя, клас.

Немає коментарів:

Дописати коментар